4 Haziran 2012 Pazartesi

Başladım

Uzun zamandır bekliyordum.Çok zormuş gibiydi. Birkaç kez denedim. Olmadı. Zamanı buymuş derlerya. İki tıkla oldu. Hatta yazmaya başladım bak.Daha fazla yalnız kalamayacağım. Boşluğa da olsa sesimi göndermeye ihtiyacım var.
Merhaba...

1 yorum: