figenden
4 Haziran 2012 Pazartesi
Başladım
Uzun zamandır bekliyordum.Çok zormuş gibiydi. Birkaç kez denedim. Olmadı. Zamanı buymuş derlerya. İki tıkla oldu. Hatta yazmaya başladım bak.Daha fazla yalnız kalamayacağım. Boşluğa da olsa sesimi göndermeye ihtiyacım var.
Merhaba...
1 yorum:
Adsız
25 Eylül 2019 02:06
merhaba, hani nerelerdesiniz?
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
Yorum ekle
Daha fazlasını yükle...
Sonraki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
merhaba, hani nerelerdesiniz?
YanıtlaSil