figenden
4 Haziran 2012 Pazartesi
Başladım
Uzun zamandır bekliyordum.Çok zormuş gibiydi. Birkaç kez denedim. Olmadı. Zamanı buymuş derlerya. İki tıkla oldu. Hatta yazmaya başladım bak.Daha fazla yalnız kalamayacağım. Boşluğa da olsa sesimi göndermeye ihtiyacım var.
Merhaba...
Daha Yeni Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)